2010. június 6., vasárnap

Figyelem!

Nos, kedves olvasóim, van egy jó hírem. Belátható időn belül lesz folytatás! Már egész jól haladok a fejezettel. Tudom, hogy nagy kihagyás volt, de személyes problémák miatt nem tudtam írni. De most végre :)

Nem, kedves olvasóim, ez még nem a fejezet lesz, de kérlek olvassátok el, és szánjatok rá egy kis időt!

Nos, drága barátnőm, Nilla (többetek már bizonyára hallott róla és a műveiről). Most az ő üzenetét továbbítanám nektek, mert ez nem csak neki, de nekem is sokat jelentene.

"Nagy dologba vágtam a fejszémet. Feltehetően, már hallottatok a másik történetemről, amelynek Twilight – Ahogy én látom volt a címe.
Nos, ez már a múlté...
Néhány hete megfogalmazódott bennem egy olyan gondolat, hogy később szeretnék kiadni egy könyvet. Rengeteget agyaltam rajta, hogy miről is szóljon...
De aztán Griffnixi adott egy ötletet, miszerint azt a történetet kellene átdolgoznom, és elküldeni egy kiadónak...
És én ezt el is kezdtem. Ez az ok, amiért írok most. Igen, szeretném kiadni a történetet, és ehhez el is kezdtem megtenni az első lépéseket.
Összevontam a fejezeteket, és teljesen átdolgoztam őket. Nem sok maradt meg az eredetiből...

Szeretném a ti segítségeteket kérni ahhoz, hogy elérhessem a céljaimat. Még most sem vagyok magamban annyira biztos, hogy sikerülni fog, és a kiadó elfogadja a művemet. Viszont, azt látnia kell, hogy van egy olyan réteg, akiknek tetszik, amit csinálok.
Nagyon hálás lennék érte, ha megnéznétek az átalakított történetet, beleolvasnátok... Tudom, hogy ez egy nagy kérés, ezért nem is fogok megharagudni senkire sem, ha azt mondja, hogy egyszerűen nem kíváncsi rá.

Köszönöm, hogyha szántok rám akár egy percet is! Nekem már sokat jelent. Ha csak odakattintotok, vagy esetleg el is olvastok egy-két mondatot... Én már örülni fogok!

A történet új címe: Vágyálmok zátonya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése